П'ЯТНИЦЯ, 27.01.2023 р
Тема: Множення простого і складеного іменованого числа на одноцифрове з послідуючим перетворення
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
ЧЕТВЕР, 26.01.2023 р
Тема: Самостійна робота
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
23.01-25.01 ПРАЦЮЄМО В ШКОЛІ ОФЛАЙН!
П'ЯТНИЦЯ, 20.01.2023 р
Тема: Додавання і віднімання іменованих чисел.
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
ЧЕТВЕР, 19.01.2023 р
Тема: Віднімання простих і складних іменованих чисел з послудуючим перетворенням.
Працюємо ОФЛАЙН. Для тих, кого не було в школі.
ВІВТОРОК, 17.03.2023 р
Тема: Віднімання простих і складних іменованих чисел з послудуючим перетворенням.
Працюємо ОФЛАЙН. Для тих, кого не було в школі.
ПОНЕДІЛОК, 16.01.2023 р
Тема: Додавання простих і складних іменованих чисел з послудуючим перетворенням.
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
П'ЯТНИЦЯ, 13.01.2023 р
Тема: Додавання простих і складних іменованих чисел з послудуючим перетворенням.
Працюємо ОФЛАЙН. Для тих, кого не було в школі.
ЧЕТВЕР, 12.01.2023 р
Тема: Перетворення іменованих чисел.
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
ВІВТОРОК, 10.01.2023 р
Тема: Роздроблення іменованих чисел
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
ПОНЕДІЛОК, 09.01.2023 р
Тема: Прості і складені іменовані числа. Таблиця мір.
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
П'ЯТНИЦЯ, 23.12.2022 р
Тема: Контрольна робота
Завдання 1. Накресліть коло діаметром 16 см. Знайдіть радіус.
Завдання 2. Один із суміжних кутів дорівнює 68'. Чому дорівнює другий йому суміжний кут?
Завдання 3. Назвіть всі елементи
Завдання 4. Визнач градусну міру кутів: https://www.liveworksheets.com/yf3160716mqЧЕТВЕР, 22.12.2022 р
Тема: Розв'язування вправ
Працюємо ОФЛАЙН. Для тих, кого не було в школі.
Готуємося до контрольної роботи.
Повторити про:
1. Коло та круг. Центр, радіус, діаметр, хорда, дуга.
2. Креслити коло і круг за даним радіусом чи діаметром.
3. Кути та його види.
4. Креслити кут за допомоги транспортира.
ВІВТОРОК, 20.12.2022 р
Тема: Самостійна робота
Працюємо ОФЛАЙН. Для тих, кого не було в школі.
Роботу зфотографувати та надіслати мені на Вайбер +380966895826. Здати сьогодні до 22:00.
САМОСТІЙНА РОБОТА
Завдання 1. За допомоги транспортира побудувати кути градусна міра, яких дорівнює: 125', 60', 90', 40'.
Завдання 2. Чому дорівнює радіус кола, якщо його діамерт дорівнює 1 дм? Побудуй це коло.
Завдання 3. Кут 1 та кут 2 - суміжні кути. Кут 1 у 8 разів меньше, ніж кут 2. Знайти чому дорівнюють суміжні кути?
ПОНЕДІЛОК, 19.12.2022 р
Тема: Суміжні кути.
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
Розв'яжіть задачі.
П'ЯТНИЦЯ, 16.12.2022 р
Тема: Сумажні кути
Працюємо ОФЛАЙН
Для тих, кого не було в школі. Приносити зошити на перевірку СЕРЕДА - П'ЯТНИЦЯ. Перевірені зошити у завхоза на столі
Розв'язати
ЧЕТВЕР, 15.12.2022 р
Тема: Суміжні кути
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
Приносити зошити на перевірку СЕРЕДА - П'ЯТНИЦЯ. Перевірені зошити у завхоза на столі.
Переглянути ПРЕЗЕНТАЦІЮ (натисни на слова)
Переглянути відео
ВІВТОРОК, 13.12.2022 р
Тема: Вимірювання та побудова тупих кутів, розміщених у різних положеннях.
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
Виконуємо роботу. Вимірювання онлайн кутів за допомогою транспортира. https://www.math10.com/ru/igri/matematika/geometriya/igra-geometriya.html
В робочому зобразити за допомоги транспортира кути з градусною мірою: 120', 145', 170'.
ПОНЕДІЛОК, 12.12.2022 р
Тема: Вимірювання та побудова прямих кутів, розміщених в різних положеннях
Працюємо ОФЛАЙН
Для тих, кого не було в школі.
Повторити про кути та його види та як будувати кути. В робочому зошиті намалювати 4 прямих кутів у різному положені.
Виконай вправи https://www.liveworksheets.com/mm1494902ue
П'ЯТНИЦЯ, 09.12.2022 р
Тема: Самостійна робота
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
Роботу здати сьогодні до 14:00. Прислати на Вайбер +380966895826.
ЧЕТВЕР, 08.12.2022 р
Тема: Кути. Вимірювання кутів
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
Опрацювати https://www.liveworksheets.com/oz3256670ge .
Завдання 1. За допомоги транспортира накреслити кути з градусною мірою: 64', 95', 174', 30', 120'.
Повторити про види кутів https://www.liveworksheets.com/qs3253776og
Перегляннути відео
ВІВТОРОК, 6.12.2022 р
Тема: Кути
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
Опрацювати ПРЕЗЕНТАЦІЮ (натисни на слова)
Переглянути відео
ПОНЕДІЛОК, 5.12.2022 р
Тема: Коло, Круг.
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
№ 1. Познач точки O та A в зошиті, як показано на малюнку.1) Побудуй коло із центром у точці O і радіусом OA.
2) Виміряй довжину радіуса OA.
3) Проведи діаметр MN кола та виміряй його довжину.
4) Чи підтвердився висновок, що діаметр удвічі більший за радіус?
1) радіус якого дорівнює 3 см; 2) діаметр якого дорівнює 1 дм.
1) x + 17 < 25; 2) x – 4 > 11; 3) y ∙ 7 < 50.
1) діаметр кола, якщо його радіус дорівнює 15 см;
2) радіус кола, якщо його діаметр дорівнює 42 см.
Вправа 1. Коло і круг (https://learningapps.org/2928045)
Вправа 2. Знайди слова (https://learningapps.org/12792195)
П'ЯТНИЦЯ, 2.12.2022 р
Тема: Контрольна робота
Фото з роботою прислати сьогодні (2.12) до 21:00. Виконуємо самостійно в робочому зошиті.
ЧЕТВЕР, 01.12.2022 р
Тема: Розв'язування вправ
ВІВТОРОК, 29.11.2022 р
Тема: Самостійна робота
Фото з самостійною роботою прислати сьогодні (29.11) до 21:00. Виконуємо самостійно в робочому зошиті.
САМОСТІЙНА РОБОТА
№ 1. Розв'яжіть рівняння
1) х ∙ 6 = 5 172; 2) х : 9 = 3 150; 3) 5 964 : х = 7.
№ 2. Розв'яжіть приклад
543 + (1 230 : 5 - 25) ∙ 6 - 1 006.
№ 3. Знайдіть середнє арифметичне чисел:
1) 34, 46, 32, 64 та 44; 2) 123, 643, 532 та 322.
ПОНЕДІЛОК, 28.11.2022 р
Тема: Знаходження середнього арифметичного
ВІВТОРОК, 22.11.2022 р
Тема: Порядок дій. Круглі дужки.
Працюємо ОФЛАЙН.
Для тих, кого не було в школі.
ПОНЕДІЛОК, 21.11.2022 р
Тема: Розв'язування вправ
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
№ 1. Обчисли:
278 ∙ 4; 5 428 ∙ 10; 42 000 : 100; 4 386 : 2.
№ 2. Розв'яжи рівняння:
х : 4 = 321; 6 536 : х = 817; 7 ∙ х = 10 976.
№ 3. У місті побудували 5 нових будинків по 80 квартир у кожному і 6 будинків по 100 квартир. Скільки всього квартир одержать новосели?
П'ЯТНИЦЯ, 18.11.2022 р
Тема: Знаходження невідомого множника
Працюємо ОФЛАЙН.
Для тих, кого не було в школі.
Завдання 1. Розв'яжіть рівняння 1) 13 ∙ x = 195; 2) x ∙ 18 = 468;
Завдання 2. Вершник долає відстань між двома селищами за 5 год, якщо рухається зі швидкістю 12 км/год. З якою швидкістю він має рухатися, щоб подолати цю відстань за 4 год?
Завдання 3. Знайдіть значення виразу: 2 275 - 64 ∙ 5 + 9 680 : 16 + 3 637.
Завдання 4. Малюк купив для Карлсона 8 тістечок і 12 булочок з повидлом, заплативши за всю покупку 408 крон. Одне тістечко коштує 24 крон. Скільки коштує одна булочка?
Переглянути відео
ЧЕТВЕР, 17.11.2022 р
Тема: Знаходження невідомого діленого.
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
Переглянути ПРЕЗЕНТАЦІЮ (натисни на слово)
Переглянути відео
ВІВТОРОК, 15.11.2022 р
Тема: Перевірка множення діленням.
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
ЗАВДАННЯ 1. Знайди помилку.
1) 80 : 5 = 16; 2) 63 : 3 = 22; 3) 54 : 3 = 18; 4) 75 : 5 = 25.
ЗАВДАННЯ 2. Виконай ділення. Зроби перевірку.
1) 372 : 3; 2) 1200 : 4; 3) 6 492 : 3.
ЗАВДАННЯ 3. Розв'яжіть рівняння.
1) х : 4 = 137; 2) х : 12 = 324.
ЗАВДАННЯ 4. Намалюй відрізок АВ завдовжки 1 дм та відрізок СД у 5 разів менше. Яка довжина відрізка СД.
Переглянути відео
ПОНЕДІЛОК, 14.11.2022 р
Тема: Самостійна робота
Працюємо ОФЛАЙН.
Для тих, кого не було в школі. Надіслати роботу до вівторка.
П'ЯТНИЦЯ, 11.11.2022 р
Тема: Ділення на круглі десітки, сотні, тисячі чисел, що закінчуються нулями.
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
ЗАВДАННЯ 1. Виконай дії.
1) 4 000 : 2; 2) 10 000 : 5; 3) 800 : 8.
ЗАВДАННЯ 2. Порівняйте:
1) 20 000 : 2 □ 3000 ∙ 3;
2) 600 000 : 2 □ 100 000 ∙ 3;
3) 90 000 – 20 000 □ 80 000 : 2.
ЗАВДАННЯ 3. Розв’яжи рівняння.
1) x : 7 = 20 000; 2) 90 000 : x = 3; 3) 4 ∙ x = 800 000.
ЧЕТВЕР, 10.11.2022 р
Тема: Ділення на 10, 100, 1 000 без остачі і з остачею.
Працюємо ОФЛАЙН.
Для тих, кого не було в школі.
ВІВТОРОК, 8.11.2022 р
Тема: Множення на круглі десятки, сотні, тисячі.
Працюємо ОФЛАЙН.
Для тих, кого не було в школі.
ЗАВДАННЯ 1. Обчисли.
1) 400 ∙ 2; 2) 2 000 ∙ 4; 3) 3 000 ∙ 3.
ЗАВДАННЯ 2. Порівняйте.
1) 3 000 ∙ 4 □ 2 000 + 9 000; 2) 7 000 – 3 000 □ 2 500 ∙ 2.
ЗАВДАННЯ 3. Побудуй
за допомогою косинця прямий кут АОВ. Проведи промінь ОМ так, щоб кут МОА був
гострий, а кут МОВ – тупий.
ЗАВДАННЯ 4. Два однакових костюми коштують разом 8 000 грн, а куртка – 5 000 грн. Що дорожче – костюм чи куртка? На скільки гривень?
ПОНЕДІЛОК, 7.11.2022 р
Тема: Множення на 10, 100, 1 000.
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
Як ти вже знаєш, щоб помножити число на 10, слід до нього праворуч приписати 0:
4 ∙ 10 = 40; 17 ∙ 10 = 170 і т. ін.
Використовуючи переставну та розподільну властивості множення, можна записати:
4 ∙ 100 = (4 ∙ 10) ∙ 10 = 40 ∙ 10 = 400;
4 ∙ 1 000 = (4 ∙ 100) ∙ 10 = 400 ∙ 10 = 4 000 і т. ін.
Отже, маємо правило.
Щоб помножити число на 10, 100, 1000, треба до нього праворуч приписати відповідно один, два або три нулів.
Наприклад: 12 ∙ 100 = 1200; 37 ∙ 1 000 = 37 000.
ЗАВДАННЯ 1. Збільш:
1) 3 118 у 10 разів; 2) 105 у 1 000 разів;
3) 37 у 100 разів; 4) 3 у 1 000 разів.
ЗАВДАННЯ 2. Христинка купила a зошитів у клітинку за ціною 21 грн і b зошитів у лінійку за ціною 18 грн. Склади вираз для обчислення загальної суми грошей, які заплатила Христинка. Обчисли значення виразу, якщо a = 3; b = 2.
ЗАВДАННЯ 3. Олесь та Оля живуть в одному дев’ятиповерховому будинку, у якому 4 під’їзди і на кожному поверсі по 4 квартири. Олесь живе у 48 квартирі, а Оля – у 103. У якому під’їзді та на якому поверсі живе кожний з друзів?
ЗАВДАННЯ 4. Обчисліть:
1) 5209 ∙ 10; 2) 19 ∙ 1 000; 3) 7 ∙ 100; 4) 417 ∙ 100.
П'ЯТНИЦЯ, 4.11.2022 р
Тема: Контрольна робота
Працюємо ОФЛАЙН.
Для тих, кого не було в школі. На подвойному аркуші написати:
СЗШ № 10 м.Шостки
Потрібно принести роботу до школи до вівторка (8.11).
ЧЕТВЕР, 3.11.2022 р
Тема: Розв'язування вправ.
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
Розв'язуємо всі завдання, окрім №2. Готуємося до контрольної роботи.
ВІВТОРОК, 1.11.2022 р
Тема: Знаходження невідомого множника. Знаходження невідомого дільника.
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
ПОНЕДІЛОК, 31.10.2022 р
Тема: Ділення з остачею. Перевірка.
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
Завдання 1. Виконай ділення з остачею.
847 : 30 930 : 20 418 : 34 438 : 27
Завдання 2. Прочитай вирази. Чим вони відрізняються? Обчисли значення першого виразу. Не обчислюючи, запиши результати ділення в другому і третьому виразах.
296 : 37 299 : 37 300 : 37
Завдання 3. Склади і розв’яжи задачі за таблицею.
Завдання 4. Виконай ділення з остачею.
425 : 7 425 : 26 425 : 73
734 : 5 734 : 32 734 : 82
Завдання 5. У кіоску продано 25 наборів простих олівців, по 12 грн кожний, і 46 наборів кольорових олівців, по 15 грн кожний. Яка вартість проданого товару? Склади за текстом задачі таблицю.
П'ЯТНИЦЯ, 21.10.2022 р
Тема: Розв'язування вправ
Онлайн - уроку не буде.
ЧЕТВЕР, 20.10.2022 р
Тема: Ділення, коли нуль одержуємо в середині частки
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
ВІВТОРОК, 18.10.2022 р
Тема: Ділення, коли в кінці частки одержуємо нулі. Перевірка ділення
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
ПОНЕДІЛОК, 17.10.2022 р
Тема: Ділення, коли в кінці частки одержуємо нулі. Перевірка ділення
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
П'ЯТНИЦЯ, 14.10.2022 р
Тема: Самостійна робота.
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
1. Перейди за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf_wv_iR5iKv0IOsOdlJ0GNJZL78-0ChlX84ioQTj2rOzLdAA/viewform .
2. Виконуй самостійну роботу до 17 жовтня 2022 р.
3. Натисни "ОТПРАВИТЬ"
4. Оцінку я поставлю після перевірки. Повідомлю про результат індивідуально.
ЧЕТВЕР, 13.10.2022 р
Тема: Ділення на одноцифрове число, коли розрядні одиниці не діляться без остачі в одному або кількох випадках. Перевірка дії ділення
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
ВІВТОРОК, 11.10.2022 р
Тема: Ділення на одноцифрове число, коли розрядні одиниці не діляться без остачі в одному або кількох випадках. Перевірка дії ділення
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
ПОНЕДІЛОК, 10.10.2022 р
Тема: Ділення на одноцифрове число, коли розрядні одиниці не діляться без остачі в одному або кількох випадках. Перевірка дії ділення
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
П'ЯТНИЦЯ, 7.10.2022 р
Тема: Множення на одноцифрове число, коли у множеному є нулі і стоять на різному місці
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
ЧЕТВЕР, 6.10.2022 р
Тема: Переставний закон множення
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
ВІВТОРОК, 4.10.2022 р
Тема: Переставний закон множення
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
ПОНЕДІЛОК, 3.10.2022 р
Тема: Множення в межах 10 000 з переходом через розряд у кількох випадках
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
П'ЯТНИЦЯ, 30.09.2022 р
Тема: Діагностична контрольна робота
1. Перейди за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdqCx5aQ_7IE6t-CcgRMgzFAFwvH7p7CCgEcHqRG-OzAN-Q5w/viewform .
2. Виконуй контрольну роботу.
3. Натисни "ОТПРАВИТЬ"
4. Натисни "Посмотреть балы".
ЧЕТВЕР, 29.09.2022 р
Тема: Розв'язування вправ.
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
ЗАВДАННЯ 1. Запишіть усі натуральні числа, які:
1) більше за 894 і менше від 901;
2) більше за 94 і менше від 101.
ЗАВДАННЯ 2. Виконайте додавання, обираючи зручний порядок обчислень:
1) 228 + 453 + 772; 2) 164 + 237 + 363 + 236.
Аналіз самостійної роботи.
№ 1. Розв'яжіть рівняння: 3 570 - х = 2 609
№ 2. У санаторіях міста за рік відпочивало та лікувалося 1 800 чоловік, це на 1 300 чолові більше, ніж було мешканців у цьому місті. Скільки мешканців було у місті?
ВІВТОРОК, 27.09.2022 р
Тема: Розв'язування вправ. Самостійна робота
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
Повторити минулий навчальний матеріал за 26.09.
ЗАВДАННЯ 1. Розв'яжіть рівняння
1) х + 489 = 502; 3) 434 + х = 645; 5) х - 243 = 389;
2) х - 424 = 1 435; 4) 2 400 - х = 1 960; 6) 986 - х = 457.
ЗАВДАННЯ 2. Птахоферма запланувала за рік продати 10 000 яєць. Залишилося продати 3 570 штук яєць. Скільки яєць вже продано?
САМОСТІЙНА РОБОТА
Самостійна робота відбудиться у вигляді тестів. У вас 25 хвилин на виконання роботи. Будь ласка виконуйте роботу самостійно! Спроба тільки ОДНА! Пройди тест до 27 вересня 23:00!
Для того, щоб пройти тести потрібно:
1. Перейти за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5134630 (натисни на посилання)
2. Написати своє прізвище та ім'я
3. Натиснути "ПРИЄДНАТИСЬ"
4. Обирай одну відповідь. В кінці тесту ти дізнаєшь свою оцінку.
ПОНЕДІЛОК, 26.09.2022 р
Тема: Знаходження невідомого зменшуваного та від'ємника.
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
Розглянемо таку задачу. На зупинці з автобуса вийшло 6 пасажирів, а ввійшло 10. Після цього в автобусі стало 40 пасажирів. Скільки пасажирів було в автобусі до зупинки?
Якщо позначити шукане число пасажирів буквою х, то наша задача зводиться до такої: яким числом треба замінити х, щоб значення буквенного виразу (х - 6) + 10 дорівнювало 40?
У таких випадках кажуть, що треба розв'язати рівняння (х - 6) + 10 = 40.
Якщо в це рівняння замість букви х підставити число 36, то отримаємо правильну числову рівність (36 - 6) + 10 = 40. Кажуть, що число 36 - корінь рівняння (х - 6) + 10 = 40.
Коренем рівняння називають число, яке при підстановці його замість букви перетворює рівняння на правильну числову рівність.
Так, число 3 є коренем рівняння 2х + 2 = 8, а, наприклад, число 4 не є коренем цього рівняння. Справді, 2 ∙ 3 + 2 = 8, а 2 ∙ 4 + 2 ≠ 8 (знак ≠ читають "не дорівнює").
Часто корінь рівняння називають розв'язком рівняння.
Рівняння не обов'язково має один корінь. Наприклад, рівняння х - х = 0 має безліч коренів: будь-яке число є його коренем; а рівняння х - х = 1 коренів не має.
Розв'язати рівняння - це означає знайти всі його корені або переконатися, що їх взагалі немає.
Перевірка: 210 + 215 = 425
Наприклад
х - 145 = 538
х = 538 + 145
х = 683
Перевірка: 683 - 145 = 538
ПРАВИЛО 3. Щоб знайти від'ємник, потрібно зменшуване відняти різницю.
Наприклад
538 - х = 159
х = 538 - 159
х = 379
Перевірка: 538 - 379 = 159
ЗАВДАННЯ 1. Яке з чисел 3, 12, 14 є коренем рівняння:
1) х + 16 = 28; 2) 4х - 5 = 7?
ЗАВДАННЯ 2. Розв'яжіть рівняння:
1) х + 34 = 76; 3) х - 546 = 216;
2) 206 - у = 139; 4) а + 157 = 324.
П'ЯТНИЦЯ, 23.09.2022 р
Тема: Перевірка віднімання відніманням. Знаходження невідомого доданка
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
Математичний диктант
✵ На скільки сума чисел 99 і 201 менше 700?
✵ У скільки разів 1000 більше суми чисел 200 і 50?
✵ У скільки разів число 111 менше найбільшого трицифрового числа?
✵ Яке число більше числа 450 у 2 рази?
✵ Скільки хвилин у п’ятій частині години?
ЗАВДАННЯ 1. Розв'яжи рівняння.
с - 275 = 488 762 - х = 300 250 + у = 290
ЗАВДАННЯ 2. Купили 5 паковань паперових серветок, по 10 грн кожне, і стільки само паковань серветок, по 7 грн кожне. Яка вартість покупки?
ЗАВДАННЯ 3. Округли до десятків кожне число.
47, 99, 157, 82, 384.
ЗАВДАННЯ 4. Обчисли:
254 + 87 = 350 + 576 = 287 + 330 =
915 - 386 = 327 - 195 = 571 + 240 =
ЧЕТВЕР, 22.09.2022 р
Тема: Перевірка додавання відніманням. Перевірка віднімання додаванням
Онлайн-уроку НЕ буде.
Як називаються числа при відніманні?
Додайте до різниці від’ємник, щоб отримати зменшуване.
24 – 9 = 15 як перевірити чи правильно виконати віднімання?
Щоб перевірити, чи правильно виконали віднімання, потрібно до різниці додати від’ємник, а знайдену суму порівняти зі зменшуваним.
Якщо сума різниці і від’ємника дорівнює зменшуваному, то приклад на віднімання розв’язаний правильно
Якщо a – b = c, то b + c = a
Як називаються числа при додаванні?
12+6 =18 як перевірити чи правильно виконано додавання?
Якщо при відніманні одного із доданків від суми отримаємо другий доданок, то додавання виконано правильно.
Якщо a + b = c, то c - a = b
Виконай наступні завдання.
ВІВТОРОК, 20.09.2022 р
Тема: Заміна послідовного віднімання двох чисел відніманням їх суми
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
ЗАВДАННЯ 1. Запиши та обчисліть
1) Від
45 відніміть суму чисел 9 і 3.
2) Число
56 збільшіть на різницю чисел 19 і 4.
3) Суму
чисел 37 і 7 зменшіть на 23.
4) Число
85 зменшіть на різницю чисел 30 і 2
5) Суму
чисел 35 і 47 зменшіть на 7
ПОНЕДІЛОК, 19.09.2022 р
Тема: Віднімання багатоцифрових чисел, коли у зменшуваному і від’ємнику є нулі, що стоять на різних місцях
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
ЗАВДАННЯ 1. Заповніть пропущені клітинки:
ЗМЕНШУВАНЕ
|
150 |
200 |
|
180 |
130 |
|
ВІД’ЄМНИК |
60 |
|
75 |
90 |
|
60 |
РІЗНИЦЯ |
|
120 |
25 |
|
80 |
50 |
ЗАВДАННЯ 2. Обчисліть:
1 500 2 800
2 000 - 300 = 3 000 - 500 =
900 800
Курей - 2 300
Гузей - ?, стільки скільки курей і качок разом
Скільки всього птахів на птахофермі?
П'ЯТНИЦЯ, 16.09.2022 р
Тема: Віднімання без переходу через розряд та з переходом в одному і кількох випадках. Назва компонентів.
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
Віднімання - це арифметична дія, протилежна додаванню, яка передбачає зменшення загальної кількості числа об'єктів на певну кількість.
Дія віднімання включає в себе таку компоненти: зменшуване, від'ємник і різницю.
При письмовому відніманні одиниці записують під одиницями, десятки під десятками, сотні під сотнями і т.д.Наприклад:
Дії додавання і віднімання слід завжди перевіряти.Вправа 1. (усно) Обчисліть:
580 - 20 = 250 - 30 = 690 - 70 =
Вправа 2. У садку росло 28 сливових і вишневих дерев. З них 18 вишневих. скільки росло сливових дерев?
Вправа 3. Обчисліть:
582 - 264 = 837 - 619 = 612 - 376 =
736 - 459 = 825 - 267 = 406 - 69 =
Вправа 4. На фабриці працює 2 500 чоловіків, жінок - на 650 менше, ніж чоловіків. Скільки всього робітників працює на фабриці?
ЧЕТВЕР, 15.09.2022 р
Тема: Додавання трьох компонентів, коли сума одиниць окремих розрядів ≥10 у кількох випадках. Переставний закон додавання
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
Повторити матеріал за 13.09.2022 р.
Вправа 1. Обчислити.
120 - 50 = 130 - 70 + 50 =
140 - 50 = 60 + 30 + 30 =
Вправа 2. Запиши в таблицю числа: 605; 126; 450; 540; 700; 302.
Сотні |
Десятки |
Одиниці |
|
|
|
|
|
|
Вправа 3. Знайди значення
7 ∙ 4 = 8 ∙ 7 - 11 = 72 : 8 + 18 =
8 ∙ 8 = 92 - 7 ∙ 7 = 2 + 21 : 7 =
Вправа 4. Порівняйте
702 □ 720 840 □ 480 306 □ 603
120 □ 210 501 □ 510 360 □ 306
Вправа 5. В одній книзі 36 сторінок, у другій - 45. За скільки днів можна прочитати обидві книги, якщо щоденно читати по 9 сторінок?
Розв'яжи задачу двома спосабами.
ВІВТОРОК, 13.09.2022 р
Тема: Додавання чисел в межах 10 000, коли сума одиниць окремих розрядів ≥ 10 у кількох випадках. Назва компонентів. Перевірка додавання додаванням.
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
Додавання – це арифметична дія , яка передбачає збільшення числа на певну кількість одиниць.
Правило 1. При письмовому додаванні багатоцифрових чисел додаємо спочатку одиниці до одиниць, десятки до десятків, сотні до сотень і т. д.
Правило 2. Від перестановки доданків сума не змінюється.
2) Назвіть найбільше число.
3) Назвіть сусідів числа 9000.
4) Назвіть розряди у числі 2836. До якого класу належить це число.
5) Пригадайте, які числа називаються парними? Які непарні?
6) Запишіть у зошиті тільки парні числа.
7) Розкладіть число 8041 на розрядні доданки і запишіть у зошиті.
492 = 400 + 90 + 2
605 = 600 + 50 + 5
7 070 = 7 000 + 70
8 493 = 8 000 + 400 + 3
Вправа 3. Розв’язування прикладів.
542 + 6 315 = 8 704 + 675 = 2 709 + 3 453 =
Вправа 4. Знайти значення виразу.
4 137 + ( 8 742 - 5 621 ) =
ПОНЕДІЛОК, 12.09.2022 р
Тема: Правило заокруглення чисел до вказаного розряду. Самостійна робота
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
1) до десятків: 123; 24; 2 652; 19;
2) до сотень: 296; 3 862; 1 521; 146;
САМОСТІЙНА РОБОТА
ЗАВДАННЯ 1. Розклади числа на розрядні доданки: 1 587; 2 579; 3 650; 5 005; 6 800; 4 032.
ЗАВДАННЯ 2. Обчислити
6 000 + 500 +40 + 1; 4 000 + 600 + 20; 8 000 + 1.
ЗАВДАННЯ 3. Порівняйте числа
23 і 57; 123 і 107; 1 986 і 986; 5 439 і 5 440; 6 432 і 5 534; 342 і 184.
ЗАВДАННЯ 4*. Порівняйте
2 км і 1987 м; 4 дм і 4 м; 712 кг і 8 ц.
Самостійну роботу виконуй самостійно в зошиті.
Виконуємо вправи із LearningApps.org (за бажанням)
Вправа 1. Округлення натуральних чисел (https://learningapps.org/display?v=pysokrb6j22)
П'ЯТНИЦЯ, 09.09.2022 р
Тема: Визначення кількості розрядних одиниць і загальної кількості одиниць, десятків, сотень в числі
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
Підручник М.В.Богданович, Г.П.Лишенко Математика 4 клас
Стор 28 № 177 (усно), № 178 (пис), № 183 (пис)
Визнач загальну кількість сотень,десятків, одиниць у кожному числі
ЧЕТВЕР, 08.09.2022 р.
Тема: Порівняння розрядних одиниць і розрядних чисел. Порівняння чисел
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
1) 4 < 9; 2) 18 > 10; 3) 257 < 263; 4) 132 > 95.
Виконуємо вправи із LearningApps.org
Вправа 1. Знайди пару (https://learningapps.org/11043587)
Вправа 2. Класи одиниць і тисяч (https://learningapps.org/12529071)
ВІВТОРОК, 06.09.2022 р.
Тема: Утворення, запис і читання чисел в межах 10000 (повних і неповних). Таблиця класів і розрядів. Робота з рахівницею
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
Підручник М.В.Богданович, Г.П.Лишенко Математика 4 клас
Стор 25 № 155 (усно), № 157 (усно), № 159 (1-усно, 2-письмово), № 163 (письмово)
Виконуємо вправи із LearningApps.org
Вправа 1. Знайди пару (https://learningapps.org/11043587)
Вправа 2. Класи одиниць і тисяч (https://learningapps.org/12529071)
ПОНЕДІЛОК, 05.09.2022р.
Тема: Повторення навчального матеріалу за 7 клас
ОНЛАЙН-УРОК в Google Meet. Посилання: https://meet.google.com/qqk-ijji-xko
Підпишіть зошити для робіт
Зошити із виконаними роботами Ви будете приносити до школи для перевірки 1 раз в 2 тиждня.
Виконуємо вправи із LearningApps.org
Вправа 1. Табличні випадки множення та ділення (https://learningapps.org/7992591)
Вправа 2. Геометричні фігури (https://learningapps.org/8299049)
Вправа 3. Знайди пару (https://learningapps.org/9693014)
Немає коментарів:
Дописати коментар